paseoinvernal el domingo

Igår hade jag mysigt hela dagen. Jag vaknade klockan elva, tog det lugn, åt frukost med familjen och sånt. Det var jätte jätte kallt här i Skärholmen. Termometer visade tjugoett minus grader. Vi klädde på oss varma kläder och åkte till skogen. Det är jätte fint vinter vi här. Jag tog några fina bilder, ni får säga vad ni tycker om de. jag tappade min mobil där också. Jag hade tur verkligen med att inte hade den på ljudlös. Jag ringde från andra mobilen, lyssnade och sen grävde i snö och hittade den! Åh vad glad jag var!

På kvällen åkte jag till en kompis, där hade vi sushi kväll. Vi köpte själva produkter. Och sedan tillsammans gjorde vi egen sushi. Det var mycket gott sushi.
Det är stor problem med trafik i Stockhoplm nu. Och det tog 40 minuter att ta sig hem från Hornstull, annars tar det 15 minuter.

Men livet utan någon problem skulle va för fint.
















kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0