el invierno, el invierno del mal

Vad kallt det var idag. Jag vaknade klockan sju men somnade om och gick upp halv åtta. Det gick snabbt att packa alla mina skaer och gå ut. Sen var det bsra värre. Tunnelbana funkar inte pga *väderleken* så det fanns ersättningsbussar. Men det går inte med två ersättningsbussar att alla ska få plats. jag fick stå i en och halv timme innan buss äntligen kom till Liljeholmen. I skolan var jätte lugn. Vi fick sluta tidigare. Men ändå var jag hemma halv sex och lång resa i kall buss.  Jag åt lite hemma och sedan tänkte jag åka till älvsjömässan träffa Irianna och sedan ta tåg till Södertälje att träffa Janine. Men det gick inte som jag tänkte. Jag missade bussen, och var framme i Älvsjö halv åtta, det var ingen ide att åka till Södertälje. Nästa gång får det bli. Nu ska jag dricka en kopp te. Och lägga mig sedan.

Hoppas jag får drömma om något skönt inatt.






sovgott

Kommentarer
Postat av: janine

vad fint du gjort din blogg! jättefina inlägg du skriver!

2010-02-24 @ 11:14:34
URL: http://antoniajanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0