vida

Det har varit rätt mysigt lov. Jag sovit jätte mycket, druckit te, bakat blåbärspajer och dansat ensam hemma.
Varit i stor behov att träffa människor. Grät lite som vanligt. I lördags dog Polsk president i flygolycka. Alla polacker är hemskt ledsna för det. Jag har lite olika kännslor. Det visar att i ett ögonblick kan man bli högsta person i landet, och i andra dö som alla andra vanliga människor. Hemskt är att det går så snabbt att släcka livet. Man måste vara glad av varje minut av livet, njuta av att umgås med familjen, vänner, hitta kärlek, klara mål i livet.  Ibland orkar man inte. Då känner man att livet är inget roligt längre. Då kan man glömma att vi lever inte bara för oss själva men också att vara med de som behöver oss. Jag är så glad att jag har vänner, men ibland känns det jätte ensam.
Nu måste jag skriva två hur bra som helst läsloggar om en bok som jag skulle ha läst under lovet.
Drömma fint önskar jag er framför allt, sen mig själv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0