perezoso

Jag klarar inte allt, kommer få ig i lässloggen bara för att min mage gör ont och kan inte koncentrera mig på att skriva de. Idag känndes det riktigt vår, dag började med idrotten, sen på svenska skrev jag argumenterade tekst om att man ska förbjuda använda mobilen i skolan, sen fick vi veta om att man kan söka stipendium, då blev jag jätte glad. Allt blir lettare när man behöver inte tänka på pengar. Efter skolan pluggade jag praktisk marknadsföring på bussen till Södertälje, och sömnade, träffade Janine som jobbade på cafe nova, och gjorde finfina ringar som var så billiga att man inte tror. Nu ska jag sova. Imorgon är det Årstaberg som gäller först. Och jag måste fixa ledig på fredag! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0