miércoles

En lång onsdag var det. Kunde inte vakna imorse, åkte till stan och åt frukost med vänner, promenerade i centralen och så. Vid lunchen åkte jag hem, först bokade bytadäcktid till pappa, och sen fick sms att söta Janine kommer inte till mig, så blev jag igen jätte ledsen och grät till la camisa negra när jag suttit på hållplatsen och ingen var där. I centrum köpte jag kort till min pappas kusins dotter som ska gifta sig nästa lördag.  Jag åt kebab till linch och kollade på nästa avsnit av 90210, men var jätte trött och sömnade i mitten. Nu sitter jag hos Irianna som småskrattar medan hon spelar spel på min mobil, gulliga hon. Vi har det jätte mysigt och snart somnar vi.









godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0