mejora

Idag har jag idrottat på morgonen, och gjort fältuppgift på marknadsföring bland annat. Det var mycket fint dag med sol och värme, jag promenerade lite, men sen sov jag så snabbt var jag hemma.Det känns att det är dags att ändra sig nu. Det är vår nu, och det betyder att städa hemma ordentligt, men att städa i sig själv också. För det första ska jag försöka skaffa mig ett liv, genom att minimalisera tiden på facebook och inte sitta på dator mer än en timme/dag. Jag har bestämt mig att sälja mina saker på någon loppis eller nåt , för jag använder typ 1/6 del av alla de kläder och spara alla pengar till att resa. Sluta ringa och smsa så mycket.Lära mig prata med människor, jag vet inte.. men tills nu gick det inte så bra. Jag vill kunna prata om allt, och hitta många vänner, att det känns aldrig mer ensam.Jag vill känna mig att jag tillhör till mina vänner, just nu är det bara att jag har vänner, men när man kollar närmare så är alla i olika grupp och sen är det jag bredvid. Jag vill ändra mig, framför allt förbättra på alla möjliga sätt.  

Nu ska jag försätta städa och dricka älskade chai.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Marlena jag vill vara din vän . Vi känner ju inte varann så jättebra men det lilla jag vet om dig är att du är världens sötaste och mysigaste person! :)



Vi får hitta på något nån gång o lära känna varann på riktigt! :)



Ha en härlig fredagkväll! Kram

2010-04-23 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0