invierno primavera

Vintern har kommit idag igen. Jag var så arg när jag såg snö. Jag träffade  några kompisar och fikade med de och

det blev lite bättre. När jag åkte hem allt snö försvann. Jag drack mycket mycket te, som vanlig, kollade på fem

avsnit av beverly hills 90210 och tänkte på hur jag är som person. Till middag gjorde jag lite sallad och stekte liten

bagette i ung med smör och vitlök i. Det var gott, men jag blev ledsen när jag kollade på bilder där mina kompisar

träffar med varandra medan jag sitter hemma och känner mig ensam. Om jag inte får krama någon kompis snart,

så får jag depression. Finns det vår depression också? Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Irianna

Vi kan kramas imorgon :) tjänst, fika och kramar! hehe

2010-04-06 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0