..

Så är man i Norrköping. Resan gick snabbt, med härlig musik, latte och lite goda saker.  Jag har ätit god middag med den snälla familjen som vi sover hos. Jag har ritat och pratat om viktiga saker med min 9årig vännina. Hon är jätte gullig.Jag ringde Paulina ikväll och hon läste ett meddelande till mig, men jag kan inte tro att det är sant. Det var bara för bra att vara sant. Imorgon är det fest hos henne, medan jag ska förtsätta att rita och umgås med lilla tjejen. Vi ska  åka och shoppa, och efter luch ska vi fiska med pappa. Det var jätte länge sedan kanske hundra år, när jag fiskade sist med pappa, det var till och med i Polen. Det är roligt och att fiska och jag ska berätta sedan hur det va.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0