dinero

I november köpte jag en iphone på abonemmang, som jag betalar själv. Det känns jätte jobbigt när man ska betala en tredje del av hela månadsinkomster för den, men månad efter månad blir man ännu mer ansvarsfull och slösar inte pengar på samma sätt när jag gjorde det förrut. I april bestämde jag att försoka bli mer ordningssam, jag ska planera dagar på morgonen, vakna tidigare, äta regelbundet och nyttig, spara pengar och plugga mera. Jag har börjat idag. Jag meddelade att jag är försenat med att betala faktura och städat i väskan. Har också läst om hur man ska planera tiden att den räcker till, och träffade Sara. Vi pratade och skattade mycket, vi sov lite och vi solade i Hornstull. När jag skulle hem så var det något olycka i Aspudden, och det tog en och halv timme, som vanligt tar femton minuter. Nu ska jag lägga mig och drömma lite.Imorgon kl. 9.00 ska jag åka till Tyresö och umgås med glada,söta Sara igen,godnatt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0